وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دانلود پایان نامه:تهیه كرم حاوی عصاره حلزون و روغن شترمرغ و بررسی خصوصیات فیزیك وشیمیایی آن

 
تاریخ: 05-11-99
نویسنده: نویسنده محمدی

كاربرد فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی، پیشینه‌ای به گستره‌ی تاریخ آدمی دارد. یافته‌های موجود از سنگ نگاره‌ها و پیشینه‌بیان شده‌ی سینه به سینه‌ی این سرزمین، نشان از توجه و اهتمام مردمان ایران زمین به بهداشت و نقش آن در حفظ تندرستی دارد. آموزه‌های دین مبین اسلام نیز همواره بر رعایت بهداشت، حفظ پاكیزگی و پیراستن و آراستن مسلمانان استوار بوده است.

 

طراحی و ساخت فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی نیز همانند سایر محصولات امروزی بر پایه‌ی اصول علمی بنا شده‌اند. گستره‌ی محصولات سبب شده است تا پژوهش‌های بسیاری در این راستا انجام پذیرد و تلاش گردد فرآورده‌های سالم و به دور از هر مشكلی به دست مصرف كنندگان برسد. تعداد بیشمار از مقالات علمی و كتاب‌هایی كه در زمینه‌ی دانش فرآورده‌های فوق انتشار یافته است، گواهی بر این ادعا می‌باشد.

 

شركت تولیدی و بازرگانی جی، اولین تولید كننده‌ی كرم نرم كننده و ضد ترك پوست به عنوان نامی آشنا با بیش از نیم قرن سابقه‌ی

پایان نامه

 درخشان در اذهان عمومی باقی مانده و همچنان در تأمین بهداشت و سلامت جامعه می‌كوشد.

 

این مجموعه همگام با تكنولوژی روز دنیا در لابراتوارهای تخصصی به همت كادر متخصص و مجرب و بهره‌گیری از ماشین‌آلات تمام اتوماتیك، در راستای توسعه و بهبود كیفیت محصولات و افزایش رضایتمندی مشتریان، رعایت الزامات قانونی، استقرار سیستم مدیریت كیفیت ISO90012008 را اولویت فعالیّت‌های كیفی خود قرار داده است.

 

فصل ا

 

کلیات

 

1-1. ضرورت اهمیت موضوع

 

امروزه زندگی شهرنشینی و دوری از طبیعت باعث بروز بیماری‌های مختلف در انسان شده است از آنجایی که این شیوه زندگی امروز به نظر اجتناب‌ناپذیر می‌رسد راه حل‌های پیشنهادی با توجه به امکانات موجود استفاده از داروهای شیمیایی و صنعتی است. که آنها نیز مزایا و معایب خود را دارا می‌باشند. تجربه زندگی چندین هزار ساله انسان بر روی کره زمین به او آموخته که استفاده از مواد طبیعی دارای مزایای بیشتر و معایب کمتر و اثرات دارویی موثرتر است. در این راستا تولید و استفاده از محصولات جایگزین داروهای شیمیایی مانند عصاره گیاهی، جانوری و روغن‌های گیاهی و جانوری پیشنهاد می‌شود.


فرم در حال بارگذاری ...

« دانلود پایان نامه ارشد:تهیه سبز آسیلال­ها و استات­ها از آلدهید­ها و الکل­ها در شرایط بدون حلالدانلود پایان نامه ارشد:بررسی ارتباط بین سبک های رهبری تحول گرا و مبادله ای با خلاقیت کارکنان ( مطالعه موردی : آموزش و پرورش شهرستان سنندج) »